Keď firma, či jednotlivec, prichádza do momentu, keď sa povinne stáva platcom DPH, je to väčšinou obdobie, kedy jeho podnikanie rastie a potrebuje svojho majiteľa, či manažéra naplno. Pri raste spoločnosti je potrebné sa venovať core businessu a obetovať čas aj energiu rozvoju produktu.
Delegovanie činností alebo využitie spoľahlivých externých dodávateľov je kľúčové práve s dôrazom na ich skúsenosti a zodpovednostˇ. Preto sme dlhoročnými partnermi našich klientov aj pre oblasť spracovania DPH.
Správne spracovanie DPH, teda evidencia DPH, kontrolné a súhrnné výkazy, si vyžaduje znalosť aktuálne platnej legislatívy rovnako ako skúsenosti z účtovania firiem v rôznych oblastiach.
Už samotná elektronická komunikácia s daňových úradom, finančnou správou a poisťovňou zaberie čas a ak nie je vecne efektívna, dochádza k pochybeniam. Keďže v obore pôsobíme už viac ako 17 rokov, s nami sa vyhnete rizikám, ktoré vyplývajú zo zlého účtovania DPH.
Služba spracovanie DPH u nás zahŕňa:
- Evidencia DPH, kontrolný výkaz k DPH a súhrnný výkaz k DPH
- Elektronická komunikácia s finančnou správou a poisťovňami
- Riešenie otázok obchodovania v rámci EU ale aj mimo EU, trojstranné obchody
- Zostavovanie osobitnej evidencie na obchody, ktoré spadajú pod DPH, ale nezobrazujú sa ani v kontrolnom výkaze, ani v súhrnom výkaze.